SIGUEME!

jueves, 26 de febrero de 2009

MESONERA DESTROYER



Aqui teneis a la mesonera destroyer a la que creo que esta a punto de enjostiarse, ese intento de cantar..bailar..mantener el equilibrio con esa cogorza seguro que la hacen el alma de la fiesta ;)
¿HACE UNA CERVEZA?

dibujo/rotulador/photoshop/painter/photoshop......resultado.....5 reinicios de ordenador.....(batiendo records..)

Esta destroyer teoricamente es para una futura edicion de revista llamada magic style...teoricamente XD

2 comentarios:

Kit dijo...

Ohhh Nat, una nova destroyer!!! ;)

Xulísima com sempre. I com sempre les teves destroyer ho diuen tot amb la mirada, amb el gest. A més a més, això que estigui jugant amb el peu, a punt d'"enjostiarse", li donen un punt molt divertit i desenfadat.

Hem sembla q aquesta li agafaré més carinyu que a les altres, perquè és el clàssic personatge de les noveles de fantasia i de les partides de rol!

Molt bona feina, Nat. M'agradaria, de debó trobar-li alguna pega però quant més m'ho miro, de més detalls m'adono i més m'agrada...XDDD

Ja m'explicaràs què és això del Magic Style.

Cuidat moltísim artista!!!

Petons!

Jordi

P.d. I ara que m'hi fixo, lo de possar els esbossos és tot un detall!!!

jopicar dijo...

Hola Natalia!

Me encantan los diseños, son fantásticos! :D

Me encantaría que nos enseñaras el proceso de creación de algun/a destroyer (video, gif o similar).

Un saludo y enhorabuena.